Jä........... tjat!

Uppdatera, uppdatera, uppdatera!!!! Jag är trött på all uppdaterings tjat! Ingenting har hänt sen mitt sista inlägg - då har jag inte skrivet någonting! Jag har ätit, tvättat och klätt på mig och haft regelbundna toa besök - är detta verkligen läsvärt? Maybe baby?! Jag kan inte skriva någonting om mitt jobb - kan inte riskera att någon elev bli utelämnad, känner igen sig i något jag skriver eller helt enkelt att någon misförstå vad jag skriver och känner sig kränkt. Jag kan inte skriver mycket om min familj - 4 numera vuxna barn vill inte att mamma skriver om hur mycket de äter, bjäsa eller hur duktiga de är - även om alla 4 är jävliga duktiga barn................ Jag kan skriver lite skvallrar om katten Vincent perhaps? Jag kan förstås skriva mycket skit om min pappa och min syster - även om de kom in på min blogg så kan de inte svenska - min pappa gör inte mycket under dagarna - läser tidningen, tittar på tv - vill ni har mer info om hans liv hör av er till mig. Jag har min fantastisk mormor fortfarande vid liv - hon är 93 år och still going strong! Helt klart i hjärnan - en fantastiskt livskraft och vilja - underbar kvinna som har begravd inte bara sin man men ALLA 5 AV SINA BARN!!!!! Hur stark måste man vara för att fortsätta leva efter att man har begravd alla sina barn? Min mamma var hennes äldste barnet och hon dög sist - för 18 månader sen. Long live mormor!!!! När min dotter Louise får sina tvillingar (soon soon!!) då har vi egentligen 5 generationer - min mamma förstörde genom att dö för tidigt - men mina barnbarn och min mormor blir fem generationer i alla fall. Kul! Imorgon har vi friluftsdag på högstadiet - jag ska till Svanskog med 90 elever och 5 andra lärare och vi ska vandra en mil. Fun!

Kommentarer
Postat av: Louise

CRAZY! hahaha!

Miss Roadly är tuff! EN riktig kämpar-kärring! Som vi alla andra i våran familj såklart!

2009-01-29 @ 08:25:17
URL: http://lollolisan.blogg.se/
Postat av: Fia

Men Judy det är ju jätteintressant att läsa om Dina toabesök. Om Du är hård el. lös i magen osv. Ha ha ha ha

2009-02-04 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0