Been there, done that, bought the T-shirt!

Jo så är det faktiskt - jag är inte bara blivande mormor, jag är inte bara mormor till två okände varelse som ligger på Näl - jag har faktiskt hållet i mina barnbarn - både två! De finns på riktigt - och de är så underbara - helt hjälplösa. Hur blev vi så många människor på denna planet med så hjälplösa ungar? Andra djur kan stå, gå, äta direkt de är födda men vi är helt hjälplösa - fattar inte. Louise och Marcus har ett jätte arbete framför sig - Marcus var redan helt slut ikväll - han har inte sovit mycket alls i tre dygn - inte Louise heller - men kvinnor är tuffare!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis än en gång Judy :-)

Louise och Marcus kommer fixa det galant och du komemr bli en bra mormor ;-)



2009-02-16 @ 21:09:15
Postat av: Louise

Eddy did´nt sleep much this night! My eyes are SWELLED UP! :)

Big hugs to granny!

2009-02-18 @ 12:20:09
URL: http://lollolisan.blogg.se/
Postat av: linda

Aaa de är ju bra det :)) Religionsprovet var riktigt svårt hehe!

2009-02-19 @ 11:45:01
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0