Nag nag nag.................

Och så var det som man trodde, en massa tjat då man inte skriver (nag, nag, nag.....) - de har inte börjat klaga över min Swedish än - men det kommer nog.
Nu borde jag har lagt mig för länge sen - ska till EM disco med Alex - vi åker härifrån 03.00 men jag har svårt att sova - alldeles för mycket att oroa sig för och ser fram emot!
Vi åker först till Säffle då samåker vi med Familjen Ericson - kör pappa Ericson som en galning?? Vet ej så det säkraste är att oroa sig. Då kommer flyget - är piloten, air traffic control trötta? saknas en skruv i motor nummer 2? Kommer vi att bli en av de "disaster documentaries" jag tittar på på TV4 Fakta?
Överlever vi flyget då finns minibuss resan i Slovakien - är han nykter? har han kört minibuss förut?
Därefter kommer det roliga och det hemskaste av allt - dvs EM tävlingen. Tävlingar är hårda mot mammor och särskilt internationella tävlingar då vad som helst kan hända - man vill så mycket för sina barn - lag sport är nog lättare än par och singel i disco!
Jag har fått fram några adventsljus trots allt - gjort lite punkt insater hit och dit - det är kul att komma hem till lite stämning - om man nu kommer hem................. Usch vad hemsk jag är men faktum är att jag är hemsk!
Det som är kvar är att vattna alla växter och ta en dusch - tänk om gubben man lämnar hemma kunde litas på med en vattenkanna..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0