First time............

Min första blogg!!
Har varit trogen Lunarstorm i många år - har insett att jag måste hänga med och börja blogga - är inte lika förtjust i Facebook, det är sååå jobbigt med alla inlägg, inbjudan hela tiden - finns ju 50 nya meddelander varje gång jag öppnar.

Har varit på jobbet som vanligt idag - tänker med terror att this time next week är jag på väg till dans EM i Slovakien - det är inte dansen som skrämmer mig - det är flygresan!
Jag har inte bara varit på jobbet jag är kvar än - vi har årsmötet med dansföreningen på skolan så det är inte värt att gå hem och tillbaka - det saknas mat bara - I`m hungry!

Jag hade helt och hållet bestämt att jag skulle avgå från styrelsen nu efter alla dessa år. Jag lyckades säga nej både en, två och tre gånger men till slut sa jag ja till att vara kvar ett år till - jag ABSOLUT VÄGRAR vara ordföranden igen - nu får det räcker - jag kan tänka mig en väl definerad uppgift som kassör - som ordföranden har man ALLA uppgifter. I alla fall en ordförande som jag som har en tendens att göra själv istället för att delegera.

Nu ska jag koka kaffe till ett okänt antal människor - synd att det är snöstorm ute, då kommer färre folk till mötet och folk behöver vi eftersom vi ska börja planera nästa regionstävling i Åmål den 28 februari 2009. När tävlingen kommer är jag mormor till tvillingar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HELLO MOM!!!

Welcome to the blog-world!

/Louise.

2008-11-24 @ 21:03:49
Postat av: J

Då får man lov att gratinera i förskott!

2008-11-24 @ 23:14:56
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh kul att du har en blogg:)

2009-01-23 @ 18:49:54
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0